05 oktober, 2009

MVC - 120 i HB !!

Ja de var mig en riktigt trevlig helg i Karlskrona, brosan var som sagt nere samt Mattias och Ludvig. Det blev film, mys, shopping och söndagen avslutades med bullar (kanelbullens dag). Mattias fick för sig mitt i allt att dra ut en sväng, inte ett ord han bara drog. Jag storstädade lägenheten som vanligt innan vi ska dra ifrån den, när Mattias sen kommer tillbaka så kommer han med en jätte blomma - orkidén som jag sett på blomsterlandet och ett paket från hemtex med satin lakan i. Tack love - du vet hur glad jag blev!

Per (Bobs farfar) kom för att hämta Bob, det hade dem bestämt sen några dagar innan, Bob ville till honom så det fick bli så. Det gjorde lika ont i mammahjärtat som vanligt men snart är jag med Bob igen! Lämnade David vid bussen och vi for mot Göteborg för att hämta hem Edvin och sen hem.

Nu när jag egentligen har två säckar tvätt att ta itu med och kom också på att jag glömt usb kablen till kameran tittar jag på våra bästa år, haha!

Vi vart till MVC idag och kollade bebis, det hade visst hänt en del kan jag säga.
150 i hjärtljud och 35 i sf mått samt att jag gått upp lite till i vikt sen var mitt HB på 120 !!! - haha ALDRIG varit så högt så de är väl fasiken att man har graviditets trötthet på detta också.
Men det ska vi kanske vara glada för? Hade nog kanske varit för pigg annars?
Jag går ju in i v.34 i morgon - idag är de 6 veckor tills beräknas förlossning dvs 49 dagar kvar!

Ludvig har gnällt hela veckan och denna helg på att han behöver byxor så vi blir så illa tvungna att efter Mattias jobb dra och fixa ett par jag ska även försöka hitta ett mineral puder. Samt har typ alla 48 cycklar här hemma punka, så de ska Mattias sitta med ikväll och laga, duktige.

Jag ska också läsa på mer om självkänsla och tänkte sen hålla ett föredrag här, det är ett ämne som intresserar mig sjukligt mkt som ni vet.

FAN också att jag glömt USB kablen =/ Det blir ju inga bilder överförda men dem bilderna som jag vill ta i veckan får bli från Mattias mobil då, dem blir ju bra dem också.

Nej, vila sen är de stök igen.
LOVE