05 oktober, 2009

Isabell rekomenderar !


.. nu har man varit på Kungsmässan med barnen. Det blev 2 par jeans en hood tröja till Ludvig, Edvin har fått så mycket kläder och sen tar han över Ludvigs en del också så han fick bli utan idag, något måtta får det vara !

Jag gick för att hitta mig ett mineral puder och tro ni det fanns lite att välja på? Sofies Mode hade ju testat flera stycken och rekomenderade MAC eller DIORS och på kungsmässan hade dem bara DIOR så jag valde den och det verkar bli ett riktigt snyggt resultat precis som det stod.
Kan tala om att priset på dessa mineral puder skilde inte så mycket från märke till märke så det kändes som det till slut kvittade men i allt detta så är det viktigt att ha en grymt bra pensel för det är mestadels den som gör de fina resultatet och dem kostar ju ALLTID mycket om du ska ha riktigt bra penslar, jag tog den från DIOR också men hade velat ha ifrån MakeUpStore men hittade ingen. Sen hade min granne nu fått hem min Eye makeup remover från Mary Kay, den rekomenderar jag också - riktigt bra!
Jag gillar inte Mary Kay annars men den slår allt, mild och bra för ögon områderna och får verkligen bort allt på några drag.




Vi hade en överraskning till barnen idag med, en av våra kompisar Tobbe skulle till att kolla på Frölunda - Luleå hockey så undrade han om han fick ta med killarna och vi visste att dem skulle bli superglada, så givetvis och det blev dem också , vi väntar hem dem runt 21.30 tiden så nu blir det mängder mys framför Tv i sängen och clementiner i mängder.

Pratade med Bob innan, nu blev min dag perfekt.

Seeeya!