01 oktober, 2009

Louise

Jag och Louise !

Tack för alla fina kommentarer om min mage, det värmer. En riktigt kula verkligen, ser små roligt ut. Hade ingen sett mig gå in i en sportaffär men ut skulle dem tro att jag snott en fotboll. Hahaha.

Det vart en stressig morgon som slutade lugn efter att jag lämnat Bob, men sen ringde Johanna och frågade om jag vill med ut till med henne och Noah till babyproffsen och visst ville jag de, en gravids harem, haha. Jag hittade mycket kul men jag shoppade inget - läste ni? Jag shoppade inget!
Efter detta var det dags att få hem Bob, han skulle ju till sweden sport academy så det vart hem in med mellanmål och åka igen, han tycker detta är jätte roligt och jag är glad att han är aktiv.
Nu sover han efter en stor tallrik kroppkakor gott i sin säng, han hade lite svårt att komma till ro ikväll.

Men så äntligen kom Louise, som jag väntat och sett fram emot att träffa henne. Vi satt en lååååång stund och bara pratade och den tjejen, hon är en sådan som kan få mig att bli så ledsen för att sen kunna göra mig hur jävla glad och lycklig som helst och allt det gör hon av ren och skär kärlek och jag är så jävla glad för att den tjejen finns i mitt liv - underbara älskade <3>