02 september, 2008

27 dresses !


Vilken film , herregud! Tänk den dagen man själv står där och ska möta sin framtida man med ett helt nytt ansikte och ära sitt liv för han resten av livet, shiiit kommer man vara ngt nervös lr!? Naje, bara lite?!
Jag vill ha det där typiska amerikanska bröllopet, allt ska vara planerat in i mina detalj och min far ska leda mig in i altaret. Stolarna ska vara klädda och tårtan ska vara lika högt som paristornet! Lätt!
Gästerna ska helst vara en bit över 500 och klänningen får gärna kosta en sådär 50 000 ringen jag bär ska jag gärna får gå runt med i Ica vagnen !
Ah shiiiiit ! Jag dagdrömmer på ja, och om dettsa ska hända kan jag börja med att skaffa en väldigt rik pojkvän !

Filmen 27 dresses får en liten flicka att drömma om den stora dagen, den lilla flickan som bor i mig som så gärna en dag vill ha det dära sagolika bröllopet, när man kommer in och alla reser sig för att titta på bruden - vilken dag, den dagen är dock riktigt lååååååååååångt borta!

Tänker jag och detaljerar mer i detta kommer jag aldrig komma från bloggen idag, för den dagen kommer vara den störta efter min sons födelse!

I morgon är det psykologen som gäller, kl 08 ska man upp och vandra, tror jag tar min morgon promenad dit, ja det blir strålande!
Då har jag gjort den och kanske kan man gå och träna efter om det är öppet så tidigt vilket det inte lär vara, så jag får gå hem igen och fixa lite.

Idag torkade jag golven och torkade ytor, men inga kläder blev vikta eller instoppade i gaderoben!

Jag har startat en grupp på facebook, "bloggare" gå med i den ni som har face, länka upp er bloggadress och på så sätt få fler läsare samt delta i andras bloggar!

Ne med det tackar jag för mig, jag ska drömma vidare om bröllop ... dukningar... inbjudningar...ringen...brudtärno....ljus...ta...l.. tal....z.zz... .maten ..Zzzz...zzzz o ... zzz oo något lånat ..något blått.... ZZZzzzzz