02 september, 2008

blogg bloggare bloggat


Oh vad han är snygg Chad Michael, aaah! Men vad fan, redan varit gift o skilt sig och nu förlovad, jag anser att han är lurig.

Jag har en knep, jag har lyckats att få en hel del nya kompisar, små men flitiga och ÄCKLIGA - bananflugor.
Jag har en vän som är riktigt pedant, låt mig presentera Johanna a.ka Mutsson! Hon hade ngn äcklig röra i köket fullt med bananflugor i, och ni som redan sitter nu med handen i vädret och vet exakt vad den röra var för ngt får 10p pedanttipsstäd av mig. Äppelcidervinäger plus diskmedel är tipset för att få dem små ÄCKLIGA saker att krypa ner och dricka sig fulla för att senare dö en tragisk onykterdöd!

Jag vill äta!

Många som ställer sig frågan till mig är hur jag hinner blogga så mycket!?
Fan jag är hemma dagarna i enda men snart börja jag arbetspröva och då blir det inte lika mkt blogg men dem blir lääääängre!
Blogg är helt min grej!

Ibland när jag läser min bloggar tänker jag -"hm, skriver jag så bra, är det jag som skriver?"

Jag har bloggat i flera år, men aldrig haft en offentligg blogg, men ni vet, Lunarstorm, där skrev jag dagbok, samt Nattstad, osv .. men där blir dem aldrig riktigt riktigt riktiga som en blogg!

Idag skriver jag mycket för att jag har mycket att skriva.

Gick in på sveriges största blogg, blondinbellas blogg, vilken tjej. Henne ska jag diskutera mer!
Ngnstans har jag spratar min dagbok om den dagen då Bob kom, ska se om jag hittar den så ska jag föra hit den!

Nä men vi syns väl om en kvart lr så ..