03 september, 2008

No no no Drama!


Jag är väl en jävel till att hamna i blåsväder och ta ma fan när jag minst vill det.
Han verkar lätt också hamna i det denna lilla M med stor M, hur fan kom jag in där!?
Av ett par frågor!?
Ja en vän till mig träffar en vän till mig, vi kallar han M och hon H och M snackar mycket medans H inte gör det alls, haha så kom jag in där och nu blev det ett jävla liv - till slut stampa jag ner foten och blev svin förbannad och bad dem låta mig vara och sköta sitt eget, jag ifrågesatte bara M;s handling! Thats it, fan ni är det perfekta paret, BELLA blinkar med sina långa ögonfransar!

Annars har jag väl gillat drama mer eller mindre, haha! Tycker om när det händer saker, men kan bli trött på det med.

Trött? NE! Jag är upp och kl är 02, hur kom detta säg? -Jag har inte gjort mig av med någon energi idag så det är säkert därför men friskare är jag!

Gå och lägg dig Bella! Genast, nu, direkt och marsch!!