09 juli, 2009

Tårögd !

TACK FÖR ALLA PEPP KOMMENTARER!!

Fick 48 stycken pepp kommentarer efter min blogg "tänkar dag" ! Jag är så otroligt rörd!

Från många som faktiskt kände mig innan och sett mig idag, dessa kommer jag skriva ut och spara i min dagbok.


Några av dem:

Emelie har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Tänkar dag ..": DU är fantastisk.

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Tänkar dag ..": Du är sjukligt stark.. enorm skillnad på dig och det gör mig stolt. Herregud vilka underliga människor du hade runt dig ett tag. Jag är glad att du hittat tillbaka Anna!!!

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Tänkar dag ..": Tycker du kanske ska börja slappna av och vara nöjd över den du faktiskt är.

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Tänkar dag ..": Jag finner mig själv i dina texter och ditt mående, försöker alltid hämta anda från dig.

Sara har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Tänkar dag ..": Jag blir glad av att läsa dina texter o sååå sen att du mår så bra är skönt jag tycker du skriver jättebra och du försöker alltid nå ut till dina läsare och varje gång jag får tillfälle läser jag.

Katarina har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Tänkar dag ..": Förändrats, det kan vi hålla med om alla vi tror jag .... bara bra.

Johanna har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Tänkar dag ..": Gumman, du är älskad av många men under en tid försvann du, minns du brevet jag skickade om min oro över dig? Du har verkligen kommit att bli en jag bara kan älska ännu mera.


Lite av dem jag valt ut.
Jag kopierar dem från mailen.
TACK!