14 april, 2009

Med Bob så klart ..

Klart jag hänger med lilleman, ljuvligt underbart och fullständigt otroligt galet mysigt! OM vi myser just nu, ojoj. Ligger i soffan, unnat oss frukost här också och nu så tittar vi på barnpogram. Bob vet dock inte vad han vill göra sen.

Jag har haft en underbar helg, en underbar påsk. Men den lyckan blev total när jag hämtade Bob i söndags hos sin farmor och farfar. Han blev så lycklig av att se mig från andra sidan grannens tomt att han sprang ända därifrån till mig i min famn och väl framme flämtade han också efter det. Han hade ju sprungit långt! =)

Igår gick vi runt i Karlskrona för att ta en promenad med Leo på koppel. Ehm, kan tala om att Leo inte gillar detta. Han är totalt o-van och koppel är inte alls hans grej men det gick efter en liten stund. Vi gick ner till parken där det var precis dött av folk. Solen sken och vi njöt i allafall. Vi gick sen för att inhandla resten av sakerna för att kunna göra Bobs favvis mat kroppkakor.



Bob fick ju också sitt påskägg, stort påskägg med tidningar och godis samt filmen "svärdet i stenen" !

Jag fick såklart en supernöjd Bob.


Eftr att duschat av han igår och lagt han myste jag sönder mig med Mattias som åkte tidigt i morse för att åka hem till Göteborg och jobba.


-Så Bob vad ska vi göra idag?


-Inget. vi kan bara mysa idag. Vi kan gå ut sen.




Love