14 april, 2009

Konstnär !

Herregud vilken dag - Bob och jag har bara myst under täcket i soffan och haft det super bra. Vi har ätit, smaskat godis och ätit ännu mer. Vi har målat och donat, vi har pratat väldigt mycket och haft det ofattbart bra.


Men Bob var den som bröt mysfaktorn med att i all hast gå in i sitt rum för att städa, jaha så vi började städa omkring här hemma och röja undan. Ett tag tror jag Bob skulle städa bort mig. Han fick värsta kicken av det. Bjuder lite på bilder från hans rum.






Han har också gått omkring och talat om hur stor han är och tycker han är duktig och självklart är inte jag sen med att ge han massa creed för hur han varit idag, helt underbar.


Jag är glad att jag och Bob får våra ensamma dagar då vi verkligen myser gärnet. Klart dåligt samvete fick man av att hålla sig inne i det fina vädret men vi skyller på Bobs rethosta! ;)

I morgon får vi finbesök av Josefine och Felicia samt nykomlingen Dion. Ja och tidigt kommer dem också kl 9 kommer dem befinna sig här. Det blir frukost ihop sen tänkte jag en pcinick nere vid vattnet, om det är så varmt så det går.


Så vi kommer ha en heldag i morgon och den kommer mestadels befinna sig ute vilket jag och Bob kan behöva.


Idag är det min kväll för övrigt - då jag ligger klistrad i soffan. Det är dessutom 2 avsnitt av Desperata hemmafruar ikväll vilket gjorde livet lite roligare!!


Bob kom travande nu:

- Jag ska bara krama dig mamma.

- Ooooh så mysigt!

Godnatt Bob.


Han tittar på film i sängen, han gillar det. Dock köper jag alltid väldigt spännande filmet som "svärdet i stenen" det är en aningens svårt att somna då kanske.

/ Love