19 februari, 2009

Nya JENAS i butiken !

Jaha, det var ju inte ovanligt att vi skulle få något nytt idag heller in till butiken. Något som skulle vara ögongodis - självklart!
Koola Anna kom idag med två nya plagg, kofta samt en tröja!
Om jag tog ngt av plaggen? Haha KLART jag gjorde!
Sen innan jag skulle gå så kom ett paket från Gabba med, det var självklart tjej jeans, jag ville bara blunda och gå därifrån men Pernilla fick upp mina ögon och i nästa minut stog jag med jeansen på mig! HERREGUD!
Ni måste in och kolla !
Det heta som kommer bli heta är utsvängda jenas igen - får kroppen snygg form i jenas så är det i denna designen!

Jag ska fixa systemkamera nu så då ska jag fota än mer. DOCK kommer jag ha mindre timmar inne på Breeze så det kommer inte bli så mycket uppdateringar från mig fram, men ska göra så gott det går.


Nu ska jag laga mat och städa mitt hem.
Grabbarna kommer ju i morgon!

Nytt från Look Twice är att vi har sammarbete med Jonas från busshunter nu! Snart kommer våra nya låtar igång.


Seeeya!