19 februari, 2009

Irriterad !

Oh jag sliter mig i håret!
Min son har varit som en envis åsna idag, riktigt dryg. Jag blir så ledsen när han ska hålla på så här. Får inte han som han vill blir det rena rena kriget ibland.
Jag vill inte att han tex kollar film i sängen för att somna till den - för det gör han inte här, utan han sätter sig upp i sängen för att kolla klart den.
Så nu har jag valt att vi kollar film INNAN han lägger sig - men det är som Bob förklarar, inte samma sak.
Jag gav mig inte igår eller ikväll, blir inget av med det!

Nu ville han lägga sig först i min säng men valde sen sin egna. Han trivs riktigt bra i sitt rum och det känns bra. Som jag lagt ner pengar på detta så får han fan i mig inte vantrivas ;)

Jag har berg av disk och skitigt hem som fan. Men ska röja lite nu för att i morgon totalt vända upp och ner på hela lägenheten.
Ska få upp speglar och måste inhandla mattor och annat till lägenheten.

- Det är så stökigt i mitt hem Mattias !!
- Ja det kändes som att gå på heltäckningsmatta i sovrummet så mycket kläder som du har!

Ett annat sätt att kanske få en bild av hur stökigt jag faktiskt låtit det bli denna veckan.
Galet.

Sovgott

Irriterad Bella!