03 september, 2008

Mitt dagliga snack med Morgan!


Jag snackar ganska mycket kommande och gående med en kille från Karlskrona som heter Morgan, han numera befinner sig i Norge och jobbar och hans sätt att tänka och se saker får mig att ibland gråta men också as garva!

Här har ni en kille som inte tänker längre en till trösklen framför sig och vägra blogga!

Morgan Andersson!

Så jag tänkte att jag bloggar upp våra msn konversioner då och då !

Morgan Andersson säger:
färdig?
Isabell säger:
vad är jag färdig med?
Morgan Andersson säger:
dammsugningen eller bloggandet jag vet inte
Isabell säger:
dammsuga ska jag nog göra en vända, små skit o bloggat har jag gjort ..
Morgan Andersson säger:
dammsuga idag igen
Isabell säger:
aaah kommer skit från alla möjliga hålll när man moppar så mitt tips är att dammsuga, moppa och dammsuga igen ..
Morgan Andersson säger:
blir nog sjukskriven nu
Isabell säger:
varför?
Morgan Andersson säger:
min axel e sönder
Isabell säger:
usch .. kom hem dåå ..
Morgan Andersson säger:
ska till läkaren imorrn så jag kurerar mig med rödvin
Morgan Andersson säger:
ja blir jag sjukskriven åker jag hem
Isabell säger:
hahaha göööör d !!
Morgan Andersson säger:
åker på söndag i så fall
Isabell säger:
gotte !
Isabell säger:
okeeej sweet ..
Morgan Andersson säger:
lika bra att vara hemma då
Isabell säger:
precis ..
Morgan Andersson säger:
händer väl inte ett skit hemma iof
Isabell säger:
neee de gör de inte ..
Isabell säger:
men jag kan väl göra ngn skandal så kommer de igång !!
Morgan Andersson säger:
ne sen e nog inte kalle sörensson hemma heller så då blir jag hemlös
Isabell säger:
ne han är väl iväg!?
Morgan Andersson säger:
tror han e kvar i belgien
Isabell säger:
okok
Morgan Andersson säger:
vi får väl se imorrn men ser inget hinder för att bli sjukskriven iaf
Isabell säger:
okok där ser man
Morgan Andersson säger:
åker man hem kommer man bara festa
Isabell säger:
preciiis o där rök dem pengarna
Morgan Andersson säger:
får ju full betalning ändå
Isabell säger:
en dek ha r de bra
Morgan Andersson säger:
haha
Isabell säger:
jag får blogga ut detta va?
Morgan Andersson säger:
haha vafan
Isabell säger:
aaaah tack!!=)
Morgan Andersson säger:
lugnt
Isabell säger:
ngt sist att tillägga till alla mina läsare!?

Du har precis skickat en vibb.

Isabell säger:
han har nog deckat! seeeya morgan!

Morgan Andersson säger:
nej kollar på uppdrag granskning! grannfejd i norrland! lite rödvin och ostbågar så är man nöjd