20 maj, 2008

080520

Märkligt, det är klart på fullaste allvar att "damp" är inget jag överhuvudet menar på alls att min son skulle ha, när jag skriver "dampryck" menar jag raseriutbrott. Jag kan tex säga till ngn av mina vänner som håller på och "bli för mkt" att, "dampa" ner sig med charmen i största läge och det kan låta fel men jag menar inget på det sättet, jag har helt enkelt dåligt ordförråd.
Johan kommenterade GIVETVIS detta, synd att jag tog bort det han skrev men han blev sur som vanligt, men tyvärr är jag för dryg på honom just nu att jag inte bryr mig. Jag orkar bara inte mer under ALLA dessa år av tjat och gnäll och all ångest jag fått känna.
Jag känner att jag går emot ett stort krig igen....

Sitter med Bob brevid mig, han tittar på Pippi nu och snart ska jag göra frukost åt han.
Själv ska man ta den där shaken, haha!

Ska luncha med brudarna idag, men kom på mig själv efter att jag får inte äta. En sallad tänkte jag men vet inte.. ska fråga Patrik! Patrik kom in på msn! Haha.

Oväntat att Mr N skulle höra av sig, men det gjorde han .. min blogg hittade han med. Kan tala om att jag vet att min blogg är väldigt besökt av ngn konstig anledning men jag har visst ett intressant liv och jag bjuder på det.

Jag får rätta mig igen, anser inte att mitt barn har damp, den biten står jag för. Gjorde ett fel ordval där men med charmen i läge, men det syns inte i skrift såklart.

Ne nu ska jag dampa ner mig lite, är riktigt irriterad.

Syns ikväll!