28 februari, 2010

Melanie 3 månader !

Nu är min tjeja hela 3 månader, hon blev de i fredags - invigningsdagen för butiken till ära! De är sjukligt vad de gick fort, nyss hade jag ju henne i magen? Men hur jag än ältar detta blir hon inte mindre, haha.
De är underbart att få vara med henne, hennes framsteg som en mamma alltid ska skryta om. Hon har nygligen börjat hoppa i knät - supermysigt sen är detta dreglandet värre, mindre mysigt en tillhör ju givetvis en del i hennes utveckling !! Får byta bodies allt oftare nu, när man tittar i munnen kan man se skiljespringan där nere allså springan som blir mellan två tänder på tandkötet.
Jag har dessutom slutat amma Melanie och har väl helt mig själv att skylla - stressen tog helt enkelt över totalt förra denna veckan så nu har jag bara på kvällarna men Melanie har och andra sidan inte varit nöjd på flera veckor tillbaka då ersättning alltid fått blivit tillsatt men hon är en gladare och piggare tjeje nu som dem flesta säger "-är hon alltid så tyst och snäll?" Jag har tydligen sådan barn, Bob var ju helt otroligt snäll.
Hon har alltid näven i munnen, hela tiden och gnuggar, tänder?
Älskade barn, vi har så mycket framför oss!


Vart till IKEA och vi handlade under 1000:- hur ofta göra man de där ?! Jag är iallafall super nöjd, de blev flera backar till jobb och till Ludvig, ljus till köksbordet ljusstad och 2 stycken ljusstakar till min samling sen lite annat don (som Rudina skulle sagt).

Nu blir de tvätt för hela kvällen och soffmys!