28 februari, 2010

En helt gaaalen helg !

.. Nyöppningen för breeze blev helt kaotisk! Det var självklart massa som strulade innan öppningen.
Vi hann inte ens larma allt innan vi skulle låsa upp grindarna.
De tråkigaste av allt var att inte alla kläder var på plats, riktigt drygt så butiken är inte full men de som finns är riktigt gobitar för den modemedvetna ! ;) Vädretkaost har förstört mycket. Jag blev så snopen av alla som kom in och för alla blommer med bud, tack alla som var och fanns med oss.

Invigningen bestod av dem närmsta och jag kunde inte längre hålla emot, då kom tårarna .. jag var helt utmattad men så lycklig!
Tack tack alla för alla grattis,blommor och uppvaktningen på nivå.
Jag är så tacksam.

Efter alla nära och kära åkt hem och till sitt vart jag helt lamslagen på soffan med Milla, vi sov gott en stund efter mycket mys och kel med mina barn, vi myste gärnet igår - haft lite ont i mammahjärtat då mycket av min focus tor-fre gick till butiken.
Milla är lite sjuk så idag är hon och jag hemma samt att vi storstädar hela lägenheten och tvättar.
Mattias ska köra min syster till kalmar nu och vi fortsätter mysa. Bob är iväg med sin farmor och farfar under dagen.



Ikea nästa, måste ha lite backar osv till butiken.