24 november, 2009

Rapport 11

Varit och inhandlat nääästan alla julklappar nu, de blir ingen billig jul - herregud ! Jag försöker röra mig så mycket det bara går med tanke på att få ner henne så mycket jag bara kan! Just nu tycker jag läget är ganska stilla ?

Imorgon kl halv tio är de kontroll på bebis, efter det ska vi in och köpa Jonathan ett städkit, haha. Sen ska jag ta om en städrunda i hans lägenhet - ungkarlslya ni vet ;) så den blir lite julfin, under tiden ska Jonathan och Mattias iväg.


Sen händer de väl inte så mycket mer i morgon!?

Nathalie och Ted kunde inte komma idag så dem kommer ju iochförsig i morgon kväll!


Men bebis vart är du?
Du kommer väl snart?


Pratade med Bob innan, de gav mig en del styrka igen - mitt älskade barn. Han skulle bara veta hur mycket julklappar han har på hög!


Nu, desperate housewives!!