24 november, 2009

De här med att vara pedant !

Jag tog sovmorgon, var vaken mellan halv åtta till 9 tiden sen slocknade jag igen till halv tolv - jag är värd det !

Jag känner hur kroppen vill vila igen, den hade en sådan period i mitten av graviditeten då kroppen nästan känns febrig, de är väl kroppens sätt att säga "vila, du ska föda barn" så när jag kände mig lite bättre steg jag upp för att börja med att "boa" här.

Jag städar ju heeeela tiden, det är sjukligt.

Idag bestämde jag mig för att advent styra, upp med julstjärnor och mys. Det är så mysigt här nu och rent luktar det för golven togs ju också på allt, perfekt !


För en annan la sig bokstavligen på köksgolvet med en disksvamp och skrubbade det vita golvet!!

Jag hatar köksgolvet, de är ju förfan pest när de är vitt så Mattias ska göra om de och jag lider inte ett skit med honom.

"Boa" gör ju i regel alla gravida, man vill ha det fint när något nytt ska in tex en bebis i mitt fall då, så jag har hållt på nu i flera månader och huset är det alltid mängder och göra, här är vi mest och här är alla barnen.
Lägenheten lämnar jag alltid i toppskick och nu vill jag dit för advent styra där också. Hoppas snart få komma hem till karlskrona igen.


Nu ska jag små pyssla sen ska vi iväg och julhandla de sista så kommer förhoppningsvis Nathalie med familj ikväll !

Tänkte få hennes Melony att prata ut min bäääs!


Go eftermiddag!