03 november, 2009

Fotspa!

Aaah söta läsare, tack så mycket för all pepping men jag är som sagt inte orolig ... än ! Jag tror hon är redo att komma till oss och har helt enkelt inte plats till att växa mer, BM sa åt mig att hon ligger så långt ner som hon bara kan komma och lite till så vattnet kan gå när som om trycket blir än mer ..

I morgon blir de lite mer att tvätta, hållt på i 2 dagar nu och fortsätter ikväll och i morgon. Får hem massa nytvättade lakan, kuddfodral, handdukar och kläder är riktigt skönt och hemma tvättar jag aldrig då tvättstugan ligger i andra huset vid mig. Mattias kommer hem halv ett för att köra iväg till Östra och träffa min överläkare där vi säkerligen kommer få fin fina besked! Efter det blir de salong Unic (min frisör) för att fästa i ett par hårslingor som åkt och sen vaxa benen, aj ? Ska bli skönt att få de gjort, jag orkar knappt ta på mig skorna men idag bet jag ihop då jag och Ludvig hade fotvård här hemma ;) vi hade fotbad med fotsalt för att sen fila och dona med tårna som jag sen målade i ett lack !

Nu noppra ögonbrynen sen DESPERATE HOUSEWIVES!!!