03 november, 2009

FAN!


Som många av er vet är jag lite av ett filmfreak! Skulle boka biljetter till Twilight men dem var ju slutsålda för längesen menoandra sidan tror jag själv och hoppas på att bebis är ute då så jag kan inte kan i vilket fall som helst, premiären i Göteborg är den 19/11 ! Som JAG VÄNTAT men vi får ta de senare men däremot lockade en annan film riktigt mycket.
Paranormal Activity, handlar om ett par som bor i ett hus där tjejen känner att någon är efter henne, en ande eller något i den stilen, paret bestämmer sig för att filma huset nattid och då visar de sig mer än så! I USA gjorde den succé och fått riktigt bra kritik, riktigt bra. Den gör premiär i Sverige om 10 dagar och har inte lillskatt titta ut då så går jag på bion !;) Då kanske hon kommer??
Gillade man the blair witch kommer man älska denna. Skräcken kryper i benen på en!