15 september, 2009

v.31 - igen

v.31
Jag exploderar nu, herregud vilken fart det blivit på växandet nu. Efter mycket om och men mellan mina och lillskatts värden är nu allt till rätta, förstå denna totala lycka man nu återigen har fått. Jag har slappnat av på ett helt nytt sätt och verkligen återigen fått lyckoruset.
Hon rör sig flitigt än och jag kan ibland tycka de är lite otäckt. Men hon ligger med huvudet ner och rumpan under revbenen. Sakerna hennes är på plats förutom vagnen som kommer om 2 veckor. Hela familjens centrum är runt henne och vi myser in i det sista som 5 familj innan vi blir 6 familj. Det som kanske är jobbigt nu är ryggvärken som smygit mig på samt foglossningen så klart, men det går an än.
Ooooh jag är sååå ivirg, kan hon inte komma nu? En flicka, hur sköter man en flicka? Jag har aldrig haft någon innan och inte Mattias heller, det känns riktigt konstigt på ett underbart sätt att få en liten flicka!? Häftigt!
Bob är väl förstående av att när vi samsover så kan han inte ligga för nära för "mamma du är så tjock nu" - tack älskling!


Annars idag är det möte med läkaren kl 11 sen drar jag till in till stan med Maria om jag orkar, nu vila innan. Vila har blivit ett måste.

Ciao!