15 september, 2009

trött som få ..

.. är jag, helt slut. Dem sista veckorna innan förlossningen var jag så här med Bob också, vilan på dagen är ett måste annars orkar jag inte och de kände jag mer eller mindre idag då det inte hann bli någon.
Efter att hämtat en superglad bästis och lekt sönder mig med honom på lego för att sen göra hans favvomat kroppkaka och sen försöka få till ett lätt sängläggande som inte funkade är jag helt slut som artist!
Bob skulle promt sova med lampan på vilket han aldrig, aldrig gjort innan. Det blev en diskussion son och mor imellan som slutade med pussar och godnatt, jag kommer långt på att snacka ibland, han blir ju så trött på mig, haha!




Jag har världens bästa son - helt klart men även han kan köra musten ur mig men sen behöver han bara le så är det som borta.

En annan lägger sig nog nu, i morgon blir det stan med Maria för att hitta Bob gympa kläder och sen avsluta kvällen med Tesse och Rudina, ska bli väldans trevlans.

Saknaden efter grabbarna grus är enorm!