30 september, 2009

Sjukligt lycklig

Vaknar av ett Bob står brevid mig och gör effekter i ljud av munnen med sitt skepp, haha! God morgon älskling.

Nu är det dagis sen är de en efterlängtan lunch och pratstund med Linda och säkerligen Moses som kommer med. Riktigt nice.

Sjukligt lycklig man är känner jag denna morgonen, lägenheten är vrålstökig, har lite tvätt här och där och man är rätt nyvaken och ska lämna han på dagis snart men inget stör mig inte ens lite. Alla planer vi/jag haft verkar nu träda i kraft och jag vill sätta mig och skissa, rita drömma och planera och det kommer bli så grymt !!
Tänk att något som ska bli så perfekt kan ta sådan tid? Men uppenbarligen har det varit värt det, hundra gånger om. Saker man trodde skulle vara omöjliga har blivit möjliga och puzzelbitarna som tagit en öändlig tid att lägga på plats ligger mer eller mindre på rätt ställe nu.

Bob och jag ska planera kalas denna veckan, han fyller ju 5 den 26/10 !

Nej iväg med han på dagis och jag ska styra en del.

Säger bara en sak - förbannade jäklaret forglossning.
Tackohej.