04 september, 2009

härlig eftermiddag ..

Jahaaa, han fick som han ville min lille tokBob, till farfar och farmor blev det men bara tills i morgon eftermiddag för då ska vi allihopa lördagsmysa och kolla film har jag planerat.
Jag fick jättetråkigt, verkligen svin tråkigt när han drog och städa än mer pallade jag bara inte så jag ringde Rudina som genast träffade upp mig för en tugga på 1344, uppskattat.
Efter det drog vi upp till LouiseNivå och hade det riktigt trevligt där, jag fick mig ett par rejäla skratt!

Nu är jag hemma igen och ska ta tag i det sista för att sen ta en lång dusch. Sen kommer Mattias med barnen och då är klockan så pass mycket att det nog mest blir tv häng och mys.
I morgon har jag lite idéer men säkert ingen annan uppskattar, haha! Hur kul är det att hänga på Mio möbler? =)


Ska försöka slänga upp bilderna redan ikväll, som ni tjatar !! ;) Haha!