04 september, 2009

En blåsig dag ..

Bob och jag vaknade ganska tidigt, fööör tidigt. Kl 07 spurtade han upp, idag skulle han ju hem till Sixten och leka, det betyder att Bob också är ledig från dagis idag. Sixten och hans mamma kom runt 09.00 tiden för att genast åka hem och leka, dem var så uppspelat barnen, jätte roligt.
Jag har inte tillgång till bil eller ngn som kunde köra så Bobs farfar ställde snällt upp på sin lunch för att hämta upp Bob hos Sixten.
Bob hade haft en super förmiddag. Jag låg och sov under hela förmiddagen nästan, jag är så trött.
När Bob sen kom hem så spelade vi memory, (jag vinner aldrig, helt ärligt han är helt galen) så efter tre förluster drog jag mig för att spela mer och började små städa, vi tog en runda på tv-spelet med.

Nu sitter jag hemma och de blåser ute som aldrig för, helt galet och jag känner inte för att gå ut i blåsetn utan sitter inne med Bob trots att en fejkad sol lockar mig så väljer vi att stanna inne just nu, Bob försöker övertala mig att han ska få leka med farfar idag och de kanske får bli så att han vinner övertalningen också.

Annars väntar jag in Mattias med grabbarna för en lugn helg i Karlskrona, ska fira Linda på söndag också, riktigt kul.

Bilder kommer slängas upp ikväll eller i morgon.