05 augusti, 2009

Markslöjd !

Jag gillar deras lampor, dem har så mycket snyggt !
Jag gillar ljussättning över huvudet taget, det gör jätte mycket i ett rum, hur du sätter det och vilken styrka ljuset har!

Jag har skyhöga fönster, därav har jag haft jätte svårt att hitta fönsterlampor som inte set "fjuttiga" ut men så gick jag in i en lampaffär på Ronnebygatan och hittade just dessa! Passar lägenheten perfekt!

Inredningsmässigt är jag helt inne på vitt, svart och lila. Det är vad jag kollar efter när jag tittar inne i inredningsbutiker, ena ganska rena färger.
Det ska många gånger vara pianolack (blank yta) på möbler osv men kan lätt falla mig i smaken om det är matt också.



Min lägenhet består av just vitt/svart och en klick lila.
Jag gillar inredning och jag gillar att inreda.
Butiken VILLIGAE som så lyckat öppnat på Ronnebygatan är en av mina favoriter, där kan jag hitta mängder saker. Sia är också ett favvomärke.


Nu kommer snart Bob, då ska vi äta för jag är hungrig sen ska han också få sig ett paket tänkte jag eller två, köpte ju han den där super coola adidas väskan.
/ Love