05 augusti, 2009

Den här växtvärken !

Min Bob är hemma !

Usch, det är samma visa varje gång han får växtvärk. Man känner sig helt hjälplös och kraften bara rinner ur en, jag grät inte denna gången. Jag gav han mjölk och började massera han vid sängkanten och han somnade om igen, underbart!

Men jag är så glad att han är hemma, nu ska vi bara mysa sönder oss. Imorgon ska vi mysa runt med Linda och hennes söner, om det blir stranden (hoppas) eller någon annan aktivitet märker vi i morgon.
På fredag ska vi nog baka lite kanske och styra lite runt omkring Mattias hemkomst till helgen, ska bli så mysigt - vi för övrigt funderar på att dra till kosta oulet på lördag!

Usch vad nöjd jag är över mina nya fönsterlampor! ;)
Såg att dem också hade en vrål snygg taklampa som jag funderar på att ha över köksbordet, hoppas lite på den faktiskt! Jag styr runt som bara den med lägenheten nu, vill få den vrålmysig innan bebis kommer, måste inom karlskrona möbler eller liknande efter 2 mattor för det har jag saknat länge!

Love