06 maj, 2008

080506 fort ..

på datorn vill inte riktigt me mig idag, stör mig som en idiot och kommer nog tänka väldigt mkt på detta kanske till och med inte kunna sova.

Bob fick jag in i duschen, var inte så svårt som förra gången, lockade med ny tvål som var rosa, han gillade de. Konstigt, få in ungen är svin svårt men få ut han är en gåta. Kan locka med allt som har mellan tusenlappar att göra men ut ska han inte, men till slut blev han dock för skrynklig så han beslöt sig för att komma ut. Väl ute tittade han lite på serien "andra avenyn" haha allt för att inte lägga sig, efter mycket gnäll från min sida så beslöt vi oss för att ta det vuxna beslutet att lägga han. Nu sover han ..

En annan har fan varit svin duktig idag, känner mig så jävla bra. Kommer nog somna iallafall då?
BTW, gjorde ett test idag, Sveriges vuxentest! Haha vilka jävla konstiga muppar har suttit och hittat på detta? Fick en ålder på 35.6 fysatingens ! Vad är det som gör mig så vuxen? Ica kortet? Egen lägenhet? Eller kanske lamt att jag har barn? Kan vi fundera på!?

Patrik är dock snart 30 haha, så nu sitter jag med vetskap just för att Sverige har gjort ett test där man kan kolla sin egentliga ålder på internet att jag är äldre än han, dock visade det sig inte för mindre än 20 minuter sen då vi kollar upp bostadsrätter och han kommer med sitt jävla snille till huvud .. där sprack DET JA! Men som Patrik i egenhög person nu säger - Man kan inte vara vuxen i allt, där är vi rätt eniga .. HOST alkohol !

Planerna för i morgon!? Ja vad gör man om man nu är 35? Jo, man solar solarium för att dölja att man börja se lite grå ut sen motionerar man lite, sen pratar man gärna med en psykolog om faran för att komma i klimakteriet, sen ska ju Patrik ha sin middagsmat med den där ölen med!

Visste ni att Ctrl Z betyder "ångra" på datorspråk? Lärde mig det nyss, aaah av han snillet!

Fan vad tråkigt det var att vara 35 i hans närhet.

Nej, i morgon är det lungt o skönt .. dra en fika lr två sen lunch på det sen var det lönen för en dag ;)

Superman är ute o härja .. hälsa om du ser han!

Kramar !
Undertecknat!