06 maj, 2008

080505

där åkte supernagalar, fan gott kan man skriva normalt igen då ja ..

Sitter nu med Louise och Micke i soffan hemma, rätt dåligt trött man är!
Micke somnade precis ... .... ..... nu !

Louise för övrigt har snackat sönder lr mera hål i min hjärna, hör bara David ... David .. David i huvudet .. -Vem fan är David tänker ni då? Jo, det ska Isa tala om, det är hennes nya kärlek och Louise i högsta grad är snart fotbollsfru, RÄTT DÅLIGT då jaaa! Gott!
Mannen i fråga, dvs David får man själv i egen hög person träffa i morgon, smått nervös.. kan fan tro han är kungen lr ngt, haha!

Där flinade Micke, han håller nog med!

Bob, han hade ju inte världens skönaste humör i morse, hade kunnat leva utan barn dem 45 min det varade .. ;) in i bilen iväg till dagis sen jag åt mitt håll, hjärnan började fungera igen!
Roligt att pojken bara kan blinka åt mitt håll med dem ögonen (som dessutom är pappas uppe i idagen) kan lugna mig och le igen!

Imorgon är det samma saker som gäller; Bob, Dagis, Jobb, Hämta, Äta, Tv, Sova ..

Är så trött så huvudet inte håller sig rakt, vi hörs i morgon på en rätt fet dagbok!

Grill, Cider och sällskap står på nästa meny! CIAO!