24 juni, 2011

Midsommarafton

Firas verkligen i den lugna, tror aldrig det varit så lungt men så skönt.
Melanie och Bob vaknade ungefär samtidigt så vi drog i oss en frukost, ordnade lite för att sen gå en morgon promenad då jag fick taget ett riktigt fint kort på mina barn, kärleken är total.

Sen var det dags att fira midsommar vilket vi gjorde på Tjulöholmsslott, jätte stort och mysigt firande men blåsten och en trött Milla begränsade visiten så vi drog oss hem och åt en mysig midsommar middag och en god tårta jag gjorde dagen i ära som var super god! Jag behövde en lugn helg och vad passar inte bättre än denna med mina barn och familj, lovely. Jag har tagit det super lungt och känner mig riktigt rofylld.

Med barn blir inte heller kvällen långvarig, precis lagt en trött prinsessa - precis innan sänggång satt jag med henne och lekte runt hennes leksaker och såg i leksakslådorna hur dammigt och grisigt det var på vissa leksaker så jag fick ett ryck. Fyllde upp vatten med såpa och slängde i allt där som nu ligger, känns fräscht att ha gjort det.

Imorgon får vi massa besök, trevligt (fast jag hade velat behålla lugnt) men Bob får besök och Melanie med dessutom med våra vänner så vi kansk kan hoppas på bättre väder så det kan bjudas på grillat? Hade varit riktigt kul.
Söndag ska Bob lämnas till Johan och jag ska jobba heldag på Zara.

Nu ett glad kallt Rosé det är jag så värd.




Have a nice day!