07 januari, 2011

Salu

Ja, sist la jag ju ut soffan här och lyckades sälja den på så sätt så jag gör väl likadant denna gången.
I och med flytten väljer jag att sälja lite saker som ska bytas ut eller inte används.
Bl.a denna våningssäng från IKEA - Tromsö. Mina barn har lyckats göra om den nedre delen till koja myshörna och scen mm. Allså man måste inte ha den liggbotten utan istället sätta upp ett shysst draperi och ha annat där eller varför inte en soffa?
1000:-
Kontakta mig på mail: annasandberg112@hotmail.com



Emmaljunga Duo Mondial här igen, hade en köpare men hon ändrade sig i sista stund och jag hann redan ta bort annonsen så jag får göra om detta. Självklart hade jag raderat andra som hört av sig, suck!
Men här är den, finaste vagnen någonsin kanske? Ja iallafall från Emmaljunga.
För er som är modemedvetna och vet vad ni vill ha. Mycket behaglig och stark kvalité som aldrig sviker.
Vagnen är väldigt pedantskött. Liggdelen knappt använd, madrasser fortfarande inplastade.
5000:- Nypris med tillbehör ca 9000:-, tillbehör - regnskydd.

Gokväll