03 januari, 2011

Nyårsafton

Kanske jag skulle blogga lite om, den var simpel. Lägenheten står i kartonger så vi valde att fira den med Mamma samt syskon med familjer i lugnan ro.
Vi hade ju dessutom alla barnen, då blir vi många. God nyråsmiddag med härlig efterrätt som jag och min mamma donat med serverades sen en massa raketer för barnen kl 00.00 och alla utom Milla var med och smällde.

Mitt nyårslöfte var att våga tro på det som händer omkring mig, att våga lite på vad och vilka val jag gör. Att göra det som magen säger och tro på mig och folk omkring mig som vill mig väl.
Att inte se bakåt, blicka fram och se framtiden med alla lösningar och eventuella förändingar till något positivt.
Energitjuvar ska bort, och nya jobbet som ska gå lysande vilket de dock redan gjort då jag tjuvstartade i Karlskrona så i Göteborg kommer de bara bli bättre på det sättet.
Våga lita på att det jag gör är rätt.

Gå upp lite i vikt, haha. Gått ner av allt de som skett.

Mitt 2010 var kämpigt år givetvis jag startade företag, inte rikitgt som jag tänkt mig men fantastiskt roligt också. Jag har faktiskt startat en butik, kämpat som fan för att bygga upp det med Mattias och vi lyckades? Ja jag vill säga att vi gjorde det. Vi får dock aldrig veta HUR bra det egentligen hade kunnat bli men att få det gå runt, ha anställda och njuta av det då och då var det som krävdes för att jag skulle känna mig nöjd.
Finns givetvis en annan sida av det också, en sida där man grävde ner sig i jobb och insåg hur tufft det var men tänker inte se tillbaka på det. Kommer antagligen äga eget en annan gång, men inte när jag är så här ung och vill så mycket mer. Nu ska jag göra karriär och tjäna pengar samt plugga.
Sen att aldrig vara ledig eller umgås mindre med barnen det är en annan femma.
Jag är nöjd med 2010 annars, med nyfunna vänner, bröllop för dem finaste och allt annat underbart som hänt hos mig, med mig, med vänner och med min familj.
Jag får ta åt mig av vad mina vänner sagt "du har två barn där bland en bebis, två bonusbarn, en familj och egetföretag du är fan grym"
TACK älskade ni.
Jag har ju damp, de har vi ju kommit fram till ;)

Nu tog livet en annan riktigt.
Jag får tro på den.

Jag vet en som går här hemma och är riktigt lycklig över jobbet han fick och hur hans liv vänder ;) sen att han vet hur jag mår gör han inte gladare givetvis, men vilket stöd jag får. TACK!

Jag är så tacksam och en person som jag särsklit vill ge massa creed till är Bobs pappa, jag säger bara TACK för allt och den tiden du gett mig. Jag är otroligt tacksam återigen.