17 november, 2010

Marias naglar ..


... jaha, då efter att Marias tjat vecka efter vecka så fick jag tid över till slut!
Hon har varit så sur på mig, haha.
Men nu gjorde vi dem, tog bara sidådär 3 timmar, haha som vi pratade och skrattade.
Gjorde ju min syrras för 2 veckor se, blogga jag om de? Jo de gjorde jag va? Fick ni se bild? Minnet är dåligt.
Men här har ni Marias.
Hon blev toknöjd.
Vi tog en genomskilning akryl tillsammans med snöglitter, perfekt.
Idag jobb och så självklart i morgon också, hade dock som igår halva dagen med Milla. Jobbade bara halvdag, underbart. Hon är så busig.
Att prata med mormor i telefon kan vara de roligaste nu om inte gå omkring och skrika rakt ut, haha.
Klappa händerna och sjunga bland kuddarna i sängen är höjdarn och tar pappa fram gitarren mår hon som bäst.
Hon säger "allåååååå" när Mormor svarar i telefonen, sötaste.
Ha en fin kväll!