05 oktober, 2010

Melanie säger hej ..


Oh som jag och Ludvig skrattade... haha! Hon gjorde om de flera gånger. Den här tjejen, envis som åsnan och humör som sin mamma kan sätta alla till ett gått skratt. Vilken personlighet, så unik så underbar.
Pappas flicka och enligt Melanie är jag lektanten, hon älskar att leka me mig.
Nej, om hon får bestämma verkar hon satt på film på tvn nu, hahaha .. hon älskar barnpogram.
Till ngt helt annat.
Ni som känner mig vet att jag har ett väldigt brinnande och starkt intresse för inredning, de är synd att jag inte lagt upp bilder än på lägenheten men jag är inte riktigt nöjd. Jag älskar iallafall inredning och lägger ner den tiden jag kan på de.
Jag köper mycket heminredning också och gör ofta om, mer sällan nu mer jag gör de.
Jag har tex ritat upp mitt drömhus själv och hur de ska se ut inuti, planerat möbler och snickerier - you name it!
Jag skulle igentligen syssla me detta. Äntligen hemma och room service är favvo programen på tv efter Desperate housewives då ;)
Men en sida jag kan kolla 20 ggr per dag utan problem är www.styleroom.se som dessutom släppt en bok nu.
Ska jag gotta mig till nu dessa sjukdomstider.