01 juli, 2010

Mina älskade barn!

Oh blir tårögd när jag tänker på hur total denna kärleken är med mina barn. Ja, jag vet hur mycket jag alltid skriver om dem, men dem är min vardag och alltid omkring, finns alltid i mina tankar vad jag än gör. Varje dag, varja timme ...
Jag är så lycklig över att jag fått två friska fina barn som jag ska få följa till den dagen jag inte finns mer.
Blir tårögd när jag sitter här och tänker på alla fina leende man fått av Milla och kärleksfulla ord från Bob. Det är inte slut ... utan mer kommer komma och allt mer saker upptäcker dem och jag får vara med .. mer eller mindre.
Bob har hållt min hand tadigt i 6 år, nu börjar han släppa ett finger itaget för varje år som går - han börja allt mer klara sig själv och lära sig vad livet handlar om och hur handlingar kan få för följer, man stöttar, vägleder och är som en mentor för honom så resultatet av hans saker kanske blir något lättare men som förälder är det inte helt lätt heller.
Milla, min lilla Melanie har inte ens greppat, hon kräver fortfarande ;)
Jag vet att detta kommer bli en lång men underbar resa med dem.

Älskar er så, jag är så stolt över hur fantastiska ni är.


Godnatt, de var en lång dag idag - imorgon händer det saker må ni tro - resultatet kommer upp här sinsomtid!