19 juli, 2010

Min bästa väns bröllop!

Som sagt har jag två jättefina vänner som gifter sig snart, dagarna går med raketfart och jag kan nästan känna deras nervositet, iiiiiiiih!
Idag skickade Nathalie en bild på sig själv iklädd bröllopsklänningen och JAG SÄGER DÅ DE! Galet vad vacker hon är bara i den, helt osminkad och inget uppsättning i håret och allt var det ska vara och så perfekt?
De är inte illa.

Jag är så glad att jag fått äran att vara brudtärna, jag har fixat klänningarna och än så länge ser detta lovande ut.
Det är nu jag bara njuter av min vänskapskrets, vilka vänner.

Bob är hos mig idag också, han ville vara hemma med mamma - de värmer så i mammahjärtat. I skrivande stund röjer dem andra i lägenheten, jag ska dit sen och hjälpa till. Vill flytta klart nu. Känns som om sommaren bara består av denna flytt?
Saknar barnen, vill hem - nu jobb!