24 juni, 2010

Brudtärna !


Min älskade vän Nathalie gifter sig snart närmare bestämt augusti ... och vet ni vad? JAG SKA VARA HENNES BRUDTÄRNA, hon frågade mig häromdagen!! Wiiiiiiih! Blev tokglad och som tärna har jag uppgifter bla fixa våra klänningar för de är två tärnor till - så roligt de ska bli ! Ska med Nathalie på tisdag och kolla ut hennes klänning mm.
Ska skriva tal och ha mig också ..
Kommer börja lipa, tycker om min Nathalie så mycket!>
Det var en av dem goda nyheterna, en annan är att det var en grym dag på jobbet, så jag är helt slut. Imorgon blir det verkligen lugnt, mest till eftermiddag vi rör på oss till Daniel & Linda för grill och mys för att fira midsommar.
En annan som är både bra och dålig är att vi ska flytta den 15 juli (?), vi orkar inte med att bo såhär trångt tills de andra faller på plats, så detta är ett temporärt boende och jag tror de lönar sig. Jag känner mig trängd och Milla kan knappt dra omkring i sin gåstol så ... mer plats mer yta tack!
Nu blir de oxfilé med potatigrantäng och rödvinssås och i brist på att vara social vid matbordet äter vi framför en film.
Älska