09 februari, 2010

Huset är tomt!

Det var de, huset är tomt !
Men de hade inte gått om de inte var för all den hjälp vi fått av alla som kom och ställde upp.
Som sagt så var Karina där med familj sen under söndagen kom Nathalie med fam och Jonathan - jag är så otroligt tacksam och tackar även åt Mattias vägnar.
Det går inte att beskriva hur glad jag är för att ni varit så snälla.

Jag länkar er till Nathalies blogg som bloggat om flyttsöndagen en kall vinterdag ! =)
http://knackhaxan.blogg.se/

Vi hade de verkligen supermysigt som Natta så fint skrivit om.
De känns sorligt med samtidigt skönt, all pendling är lixsom borta nu den finns inte mer. Huset i sig kommer jag verkligen sakna för att inte snacka om trädgården och barnens iviriga skrik på stutsmattan på sommarn, fina minnen därifrån.
Vi lämnade familjeidylens område Kullavik med en lättnad, nu är de över.
Vi har ett släp med oss från huset dock som ska röjas idag på förmiddagen så vi ska snart styra med detta och där också av hjälp från vänner.

Nu ligger koncentrationen på butiken.
Idag ska vi träffa Trossö El som ska slänga upp rikligt med belysning, bra. En kvinna från kassasystem Sölvesborg kommer också, vi måste ha ett nytt va de gäller alla lagar och don. Ska även jobba med alla reklam osv.

Nej, en förkyld liten Milla ligger på mitt bröst och hon ska in och väcka en galet sovandes pappa.