18 januari, 2010

... företagare!

.. nu har ni fått vänta länge på vad det är vi sysslat med en längre tid alla timmar på dygnet! Vi har blivit egna företagare, vi har köpt Breeze!!!! Vi skrev på papperna i fredags.
För er som inte vet är det ett klädföretag, http://www.breeze.se (våran webbshop som också öppnar upp igen) här i Karlskrona har vi butiken.
Jag är egen företagare med de roligaste som finns, kläder!

Jag är så lycklig och tycker detta är sååå roligt!
Idag ska vi ringa flera levarentörer och jag lovar er, Breeze kommer bli som förr.
Nyöppning skall ske lönehelgen i februari!!

Nu kommer det verkligen bli brist på tid, bloggen kommer få sista prioritet.

Ihelgen vart vi till göteborg och hälsade på, vi donade lite med husförsäljningen osv. Jag vart ut på middag med kursgänget från nailteam - supertrevligt, tack flickor och tack Natahlie för en otroligt rolig utgång!!
Jag stack hemifrån 18 tiden i lördags för att gå på middagen då och planerna var en mindre utgång med tjejerna med flera fick tyvärr styra av utgången efter middagen men jag och Natta (nyblivna mammor) ville minsann ta tillfället i akt och se oss om i dimman på avenyn och det ångrar jag INTE, hade så roligt och skrattade precis hela tiden.
Pappa Mattias var hemma med Edvin och Milla sen hade han sin pappa och bästa vän David hos sig på en bit mat.
Jag kom hem kl 02, saknaden efter familj var maxad och det var roligt med en utgång och få slappna av lite från allt men de mättade mig för ett halvår framåt, haha.
Sen vart de kalas hos Karina som jag verkligen såg fram emot, hon fick precis som hon ville - presentkort på IKEA. Milla fick också massor med presenter av hennes farbror och familj samt farmor - kläder, barnkammarbok osv.

Nu - jobba !