16 december, 2009

Söta kommentarer !

Herregud, tack så mycket för alla kommentarer ang Melanie, visst är hon toksöt!? Jag får riktigt mycket kommentarer och ska ärligheten fram hinner jag inte med alla? Alla grattis kommentarer sen jag fick Melanie har jag inte ens hunnit läsa alla. Jag blir uppriktigt rörd och tycker det är så roligt att ni skriver, en rad eller två jag mår så bra av det.

Återigen till mina bloggar om självkänsla, dem kommer igen - jag lovar men just nu har livet tagit en rejäl vändning så bloggandet är inte min prioritet.

Idag har vi fått massor gjort, eftersom ett nytt år snart börjar med nya framtidsplaner så har vi en del att ta tag i och det blev mer än jag väntat, helt plöstligt fick vi häcken full.
Jag som inte hade någon som helst stress över jul fick plöstligt riktigt en rejäl vändning, gaaaah!
Men de är mycket roligt på gång om det blir som jag vill.

Vi har en färdigrenoverad tvättstuga, den blev riktigt fin, dem har även gjort små saker kring huset, tex rivit den gamla entrén och fixat gagaret, i morgon kommer fastighetsmäklaren hit på nytt och ska vägleda oss in till försäljning.
Mattias, Edvin och Bob är iväg på tippen nu för att kasta allt brak som blivit av renoveringen, här ligger vi inte på latsidan! En annan har städat lite inför mäklarbesöket och lär fortsätta kvällen ut, tvättar gör jag givetvis också !

Oh så mycket de är i huvudet nu ..
Vad hände?
Linda, vad hände? Haha!