03 december, 2009

1 vecka gammal !

Det gick fort.. redan 1 vecka! Dagarna blir enklare för var dag och vi kommer fint in i en rytm nu. Bob har nästan varit med från början (hämtade honom när hon var 2 dagar) och nu är han verkligen med på rollen som storebror, han hjälper mig med det mesta!
Idag ska vi ha torsdags mys då killarna åker åt olika håll i morgon och är det någon som blir tokglad över dessa mysiga familjekvällarna så är de Bob, han är med Mattias och Edvin för att inhandla taco och mys och glädjen skvätter ur honom.

Barnmorskan var här idag för att kolla Melanie och min återhämtning och om hur bröderna tagit nykomlingen mm. Fick bra råd och tips, hon vägde nu 3360 så mer än när hon kom ut så de var klart godkänt.
Hon äter mer och sover längre stunder, saknar henne enormt när hon sover men vilken tur då att man har Bob och bråka lite med - kan jag tro? Pojken min har bokstavligen blivit beroende av Wii och starwarsspelet, få honom till att äta har tom blivit svårt, måste ropa 20 ggr innan han kommer så idag fick han bara spela en liten stund, vi - Mattias och jag fick underhålla honom medd oss själva istället och de funkade väl?

Familjemys nästa <3

Dagens ros går till grannen som hjälpt oss med tvätt då våran tvättstuga är under renovering, färdig i morgon, ska bli så rolit att se färdigt! Tack Susanne <3
Nu ska dem på garage och göra om taket ovanför ytterdörren.


Seeya!