14 oktober, 2009

v.35

v.35
Längtan är enorm, nu är det tyngre och jobbigare och jag växer för varje dag.
Vi är så förberedda för henne som man bara kan bli så nu tycker jag väl hon kan titta ut?
Jag längtar så enormt.
I takt med att magen växer och gör kläder väldigt små kommer också den bitande kylan, den stör mig nu för jag tänker inte införskaffa mig vinterkläder för magens skull utan klarar mig på de jag har. Jag har en canada goose jacka som Mattias hade innan och den är stor nog. Igår pratade jag och Bob om att hon äntligen kommer snart. Jag berättade att hon vill ut till honom och att hon är jättenyfiken, att han kommer bli världens bästa brosa och då kom tårarna på Bob som vart rörd. Min fina pojke! Jag funderar mycket på om dem kommer bli lika? Bob var ju orehört lik mig som liten. Jag har ett fotot på kylskåpet på mig och ett på Bob brevid och alla som ser det tror att bägge är på Bob, lite kul!
Hur som haver är längtan enorm och nästan outhärlig men hörrni, 5 veckor kvar !!
Har också gått 240 dagar av 280 - 40 dagar kvar idag!
Lillskatt, kom till oss!!