22 oktober, 2009

Lillskatt och jag ! ;)


Vi hör ihop vi, haha ! Lika sega fast endå inte på något sätt. Idag kom vi upp, japp halv åtta var jag uppe för att bege mig med buss in till göteborgs city skulle ju träffa min frisör igen och fika med en vän, sagt och gjort. Kan tala om att på bussen ville jag sova men hade allt för livlig bebis i magen.

Hos frisören gjorde vi en förlägning på framhåret så nu ligger jag inne med en riktigt page, jäkligt nöjd för nu blir det mer "liv" i håret!


Sen blev det fika, massor med fika och mängder prat om allt och inget faktiskt. Mattias slutade jobbet och vi stack för att hämta rolls roycen, dvs vagnen!! ;) dock hade de blivit fel beställning av hjul, inte alls dem vi skulle ha så dem kommer om någon vecka på nytt. Vi införskaffde henne en åkpåse från Elodie Details i svart plysch, riktigt häftigt !




Hemma, barnen har vi kört till halloween fest och nu ska jag njuta av tystnaden !



Wallanders nya sågs igår - "Prästen", klockren som alltid men gillar nog fanken "Johan Falk" filmerna mer.

Imorgon, karlskrona och mot mammas 50 års fest!

Snarast kommer jag med bild på magen och nya frisyren ber om ursäkt för förseningarna sen tackar jag enormt för alla fina kommentarer efter besöket på förlossningen igår, idag är lillskatt på topp igen. Min toka!! ;)
LOVE