14 september, 2009

Viktiga saker som - lego ?

Haft en mer eller mindre städdag men orkade inte så jättemycket, fick lägga mig och vila. Jag fick lite gjort och sen vart även tjejen som köpte sänggavlen här för att hämta den, skönt. Klockan verkligen sprang iväg idag, det var dags att hämta bästa kompisen, han hade haft en super dag på dagis och vart så glad när jag hämtade honom!




Vi byggde och byggde, lr jag byggde och byggde han byggde på sitt håll. Det blev iallafall en polisstation till slut, han har flera brand och polis satser med lego. Han verkligen älskar lego.
Nu har han mer eller mindre ett bryt, han vill inte ha mat, jag vill att han ska äta så vi är inte överrens men de kommer nog - han får slippa då och titta på barnpogram nu. Han verkar helt slut!


Tack för idag!
Imorgon är det möte med läkaren.