05 september, 2009

v.30

v.30
Ja det fortsätter, jag växer men gör hon!? Den 21/9 ska vi på tillväxt ultraljud och då får vi veta om det är hon som är liten för att hon är de eller om inte får tillräckligt med näring.
Jag kan säga att det är en aktiv liten lillskatt jag har i magen, väldigt aktiv. Nu är längtan enorm, att man ska få en liten. Jag tänker hennes små fingrar, små fötter, ammandet och alla mysiga mamma dagar med henne. Hjärtat brusar upp i ren kärlekslängtan och jag vill ha henne i famnen redan nu. Igår stod jag i duschen och kollade ner på magen, smekte den med mina händer och fick ett otroligt smile.
Bob är inte sen med att flera gånger om dagen fråga när hon egentligen kommer ut, det tar sådan tid enligt honom.
Jag riktigt myser med alla inköp och "måsten" som endå måste göras för att man ska få en tillökning - otroligt. Nu är nästan alla inköp färdiga.