01 september, 2009

Umgås !

Idag går jag in i v.30 !
(Bild kommer senare)


Maria och lilla Angelica kom upp igår för att säga hej och prata lite. Riktigt kul att träffa dem igen efter att dem befunnit sig i norge så länge nu. Efter det la jag mig i soffan och kan säga att jag somnade som en stock i 2h, vaknade runt 17 tiden, just snyggt !
Jag försökte komma från lägenheten för att handla men alla ringde en efter en så jag kom aldrig iväg, till slut var det stängt.

Runt 21.30 tiden ringer Bob hem och han vill hem. Så Per fick inget annat än göra och köra hem tokfisen som kom med ett leende som aldrig förr, vi la oss direkt i min säng och mös ner oss riktigt bland kuddar och täckte och till slut somnade han i min famn. Det var underbart att ha honom hemma.

Nu ska snart Bob till dagis och jag ska styra runt med Maria och lilla Angelica för att sen hämta Bob igen, senare kommer Tesse på kvällsmys.
Man får passa på att umgås nu när man är hemma.

Lillskatt i magen verkar ha lugnat ner sig med att försöka få till en förtidsbörd, förvärkar och sammandragningar är inte som innan. Men hon rör sig, konstant !! Vila ger tydligen rätt bra resultat.


Syns ikväll !
Förhoppningsvis med bilderuppdatering från kräftskivan och mängder annat.

Ha en bra tisdag!