11 september, 2009

NY systemkamera!

Jaaa! Idag vart vi och hämtade min födelsedags present som typ ALDRIG blivit av, butiken den kommer ifrån ligger en stund utanför men idag gav vi oss iväg efter Mattias jobb och hämtade min älskling !!

Suttit och lekt lite men förstår inte så mycket ännu men älskar att fota, de är en Sony a300, gott. Efter att jag lekt färdigt med kameran och jag och Mattias och jag diskuterat så bestämde vi oss för att dra till Karlskrona i morgon och eftersom vi ska ha lite till från IKEA så drog vi dit som hastigast och inhandlade en köksmatta till att ha under köksmöblerna och lite "bra ha" saker innan dem stängde.


Nu har vi packat och ska käka lite och se på film, "slumdog millionaire" - hoppas på att den är bra!

HAHAHA, hittade Mattias personalfoto på hans jobb idag, kolla resultat ! Ser han något trött ut? Men ack så fin, frissen vet jag dock inte? Inte han heller .. haha!


Men för ovanlighetens skull lägger jag till att jag saknar min son förbannat och älskar honom mest!