09 september, 2009

En vals med min andra man ..

..drog en vals med dammsugaren, han och jag hör ihop - alltid !
Jag har tvättat upp lite och donat här hemma.

Jag har länge funderat på dessa skålar från iittala (se bild) dem har dessa på outletten i Kungsbacka, vet ifasen riktigt men tror jag vill klippa till på ett par stycken!?


Annars är det lugna puckar idag, golvet som Mattias gjort så fint vitt i köket går jag inte med på längre och inte han heller, man ser ju allt och det är så irriterande, så vi tänkte fixa det någon dag nu snarast samt måla om garaget sen var det detta med att lägga golv, det skall också ordnas.

Nu har vi ockå hittat ett par killar som ska lägga om framsidan åt oss, vi ska bara ha platssten och dekoration i form av sten och ljus och en trappa i mur samt murvägg, så det blir nog fint när vi är färdiga med det. Vi är ju dem som gärna styr och då styr vi tills vi stupar och det gjorde vi i sommras, som vi höll på, och nu är det nya tag igen - massa måsten igen men det kommer gå undan när vi väl börjat!


Fan så uttråkad men trött!!
Jag har varit duktig för idag, lite tvätt kvar men det dör ingen av.