13 september, 2009

.. dondagen med stort D.

.. donat som bara den, i mina skåp till och med, rensat papper och satt in dem för tillbehörande årgång på pärmarna - 07,08,09 varsitt papper i varsin pärm!
Det är inte dåligt ni, höll på en timme med alla saker jag hade in under min tv bänk, en mängder roliga saker, nu står allt eller ligger i ordning.

Mattias har fått upp skötbordet på väggen på toaletten och fixat lite så nu ska vi ta de lungt, ska hämta Bob nu! Wiiiih, så härligt. Vi kommer ha massa egentid han och jag då Mattias kommer befinna sig i göteborg nu veckan ut sen kommer gänget igen till helgen tror jag, men jag och Bob klarar oss fintfint hemma själva, oj som vi myser på.

Vi vart ut idag till blomsterlandet, el giganten och Ica - vi inhandlade, ljus (nu till höstmyset) samt en USB till kameran och käk för veckan då jag inte pallar gå med kassar från hemköp hela tiden, drygt så nu veckohandlade jag de som behövs.

Mattias - tack för all hjälp helt jävla ovärderligt, förstår inte hur jag kunnat haft sådan tur.

Myssöndag nästa.