18 augusti, 2009

v.28

v.28
Herremingud vad magen börjar ta form med stormsteg, nu växer jag kan jag lova.

Vi har inte haft den enklaste veckan med lillskatt då jag har brister på både det ena och andra så i skrivande stund får jag hjälp av läkare för att få i mig så mycket som möjligt så lillskatt kan fylla på sina förråd.
Enligt proverna är hon okej men kan vara bättre, men det kan bli fler komplikationer om hon inte får i sig det hon ska.
Men som tur är har bebisar den tendensen att ta vad dem behöver sen är det vi mammor som får lida om det skulle bli fattigt på något i kroppen.
Hon rör sig för fullt trots att det börjar bli lite trångt.
Lillskatt älskar pappas sångröst och blir helt salig när hon hör honom börja sjunga något, underbar känsla.
Bob är ivirg över att bli storebror och frågar varje dag om bebisen inte ska komma ut till honom snart, min fina pojk han är så stolt och det är dem andra 2 också, vi pratar mycket om hur lillskatt kommer se ut och hur det kommer vara.
Våran focus nu är välmåendet för mig och bebis och så mycket annat hinns inte med i våran vardag just nu. Oj vad vi längtar !






Du är på dag 190 av 280. (67,9%).
Du är i vecka 28.
Du har gått 27 fulla veckor och 0 fulla dagar (v27+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 16 nov 2009
Du har 90 dagar kvar till beräknad förlossning.