12 augusti, 2009

Sicka kommenatrer ..

Ja idag är det en rätt lugn dag och jag har inte haft så mycket att göra hittils men jag läste igenom alla kommentarer, hahaha helt sjukt vilka frågor man får ibland som jag bara skrattar åt eller blir snopen av .. !?
Jag är så dålig på att svara men många gånger går det faktiskt inte att svara på, sen blir det så mycket återupprepningar på många av dem.

En annan sak som jag gått och varit otroligt irriterad över är att min hyresvärd gått och lovat mig en mängder saker men inte fått ett skit gjort, sådär typiskt hyresvärder!?
Lägenheten jag har är på Ronnebygatan, en riktigt fin nyrenoverad lägenhet, högt i tak och höga fönster mm, som jag måste fota och lägga upp mer bilder på (flera av er har önskat det) ja, den är riktigt fin MEN det är så mycket kvar efter renoveringen som inte gjorts och nu ringde Mattias åt mig och började små skälla på honom så hyresvärden fick väl rapp i arslet och skulle minsann visst det fixa allt snarast!! ;)
TACK BABY!
För som ni vet, jag går och stöööööör mig riktigt på små sakerna och vill ha allt klart innan bebis kommer. Mitt sovrum är ju inte ens färdigtrenoverat än och det skall absolut vara klart innan bebis kommer annars blir jag tokig!!
Det är bara en trea så bebis får inte eget rum, än men det är bara en tidsfråga!

Annars kan jag ju säga att jag har rejäla sammandragningar som heter duga sen en foglossning som gärna gör sitt, jävla vilket elände!! ;)

Syns ikväll!